Сайт для мам

Mitsubishi L200 шостого покоління

Mitsubishi L200 2.2 DID AT Double Cab - перший привід.

Mitsubishi впорався як міг у боротьбі з нормами ЄС. В останній партії свого глобального пікапа L200, виготовленого в Таїланді (на інших ринках Triton), вони встановили не дуже новий 2,3-літровий дизель, який раніше використовувався в Outlander та ASX.

Переваги Mitsubishi L200

Повертаючись до моменту - новий двигун з AdBlue має 150 к.с. і 400 Нм, що відповідно на 31 к.с. і 30 Нм менше, ніж у найпотужнішої версії свого попередника. І ця втрата, на жаль, відчувається, незважаючи на використання нової автоматичної трансмісії з шістьма передачами (раніше це було з п'ятьма). Динаміка явно слабша, машина не розганяється, як "ракетна" L200 High Power. Ви можете відчути це особливо при більш високих навантаженнях, тобто піднімаючись на пагорб (гірські дороги) або прискорюючись зі швидкості понад 120 км / год.

Плюс до витрати палива, яка залишається принаймні такою ж низькою. Ми перевіримо це більш ретельно під час тесту, але після перших поїздок я бачу потенціал у середньому приблизно 9 л / 100 км.

Нова машина також працює добре. Перш за все, плавніше завдяки більш жорстким передачам, яких зараз більше. Перетворювач має високу інерційність, що добре для автомобілів підвищеної прохідності. Редуктор працює точно так само, як і раніше за допомогою ручки, тоді як поруч з ним є дві нові кнопки. Один для керування одним із трьох режимів бездоріжжя. Як це працює? Я ще не знаю, я все дізнаюся в повному тесті. Другий - активувати систему регулювання швидкості спуску з гори.

У перелік стандартного обладнання L200 також входить блокування заднього диференціала, що значно збільшує прохідність по бездоріжжю. Виробник дуже добре підготував останню модель для їзди по бездоріжжю. Весь привід спереду був покритий суцільною сталевою пластиною, яка встановила дорожній просвіт у 205 мм, а в передньому бампері з’явилася камера. Його можна запустити за допомогою кнопки на кермі. У правому дзеркалі заднього виду також є камера, яка зверху показує праве переднє колесо. 

Незважаючи на меншу потужність та падіння продуктивності, загальний досвід водіння є плюсом. Делікатні зміни підвіски покращили поведінку автомобіля. Пружини з більшим ходом та амортизатори з більшою амортизаційною силою не знімають комфорту, але вони більш стабілізують рухи рами з кузовом по відношенню до дороги. Автомобіль https://mitsubishi.niko.ua/l200 не хитається, як його попередник, і він також не втратив спритності. Круг повороту складає всього 11,8 м. Він відчуває себе більш компактним і може добре їздити як на дорозі, так і поза нею.

Последние Статьи

Notice: Undefined variable: reviews_array in /home/forkids/for-kids.com.ua/www/catalog/view/theme/barbaratheme/template/blog/article.tpl on line 143

Оставить комментарий